2017年6月25日日曜日

2016年11月27日 北鎌倉、"ギャラリー花眠" / "Gallery Kamin" in Kita-Kamakura, 27th of November, 2016


北鎌倉の"ギャラリー花眠"さんへやってきました。

We visited "Gallery Kamin" in Kita-kamakura.


原画カレンダー展
2016年11月26日(土) ~ 28日(月)
カレンダーの原画販売をしていて、
収益は寄付されました。

Original Calendar Exhibition
26th ~ 28th of November, 2016
They sold originals and the profit was donated to charity.




嬉しいことに、私もこの展覧会に参加することに声をかけていただいたのですが、
2017年の個展作品制作真っ最中だったので、辞退していました。

I was pleased that the Gallery asked me to be part of this Exhibition,
however, I was in full swing making work for my 2017 exhibition,
so I declined.



私の好きな坪内好子さんの作品
チャリティーということで、破格の安値で売られていました。
複数あったそうですが、初日に売れ切れたそうです。
そうでしょうとも!

My favourite Yoshiko Tsubouchi's Work
It was charity, so the price was specially low.
I heard there were a few of her works, 

 they sold out on the first day.
Of course, they did!




窓の景色を上手に取り入れています。
They use the view from the window well.





お子さん達の絵もありました。かわいい!
There are children's pictures, too. Lovely!




すこしだけ散策して秋を楽しむ
A Little Walk and Enjoy the Autumn


0 件のコメント:

コメントを投稿