2014年11月26日水曜日

姉Yを訪問 / Visiting My Sister, Y - 6th of November, 2014


1) 温々(ヌクヌク) / Nuku Nuku Cafe

とても久しぶりに姉YRと一緒に訪ねました。

I visited my sister Ywith R, after a long time.

温々(ヌクヌク):
ここも久しぶり!
Rは初来日のときより、お気に入りです。
もちろん、私も好き!

Nuku Nuku : Coffee & Gallery: 
R has liked this cafe since he first visited Japan.
Of course I like it, too.
中は多少かわり、席数が増えていましたが、
雰囲気は同じでした。

Inside was changed and now there are tables.
although the atmosphere has not changed.



温々の敷地にオーガニックな食材を売る新しいお店ができていました。
温々とは関係がないようです。

There is a new shop in the Nuku Nuku area, they sell organic foodstuffs.
The shop does not seem to be related with Nuku Nuku.


2) 夕焼け /Sunset







0 件のコメント:

コメントを投稿