2015年5月13日水曜日

⓱個展 / My Exhibition: Coonie's Space Quest in Kamakura, 2015 - 白猫 / White Cat

同時開催が終わると白猫があわられ、最終日まで日参してきました。

この白猫が私の作品によく似合い、雰囲気をあげてくれました。

白猫ちゃん、本当にありがとうございました。

After the other exhibition held at the same time as mine finished, a white cat appeared and came every day until the end of my exhibition.

The white cat worked very well for my works.

Thank you very much to the White Cat!

雨の日 / Rainy Day
お気に入りの写真
My Favorite Photograph



天気の日 / Lovely Day


どうして中へ入れてくれないのかな〜?
Why don't you let me inside?

フン! / Huh!
むーっ! / Ummm!


ひだまり / Sunny Spot 







良い子にしてます!
I am a good cat!


まだですか〜?
Still Not Ye~t?




白猫の 居た場所
White Cat was Here

リスト / List


0 件のコメント:

コメントを投稿