2014年11月29日土曜日

水野結実(ミズノユミ)個展-最終日/ Yumi Mizuno Exhibition Last Day-25th of November, 2014

'onari cafe'で開催されている友人、水野さんの個展は、初日(11月1日)にも伺いましたが、最終日にも行きました。
初日のことは下記に。

会期中に作品が追加されてました。

水野さんは、本当にがんばりやさんです。

彼女の搬出をお手伝いしようと思い、25日に伺うつもりでいましたが、12月7日まで延長されたので、搬出がなくなりました。

搬出がなくなったことは知っていましたが、カフェに行き、彼女とおしゃべりしてハーヴティを飲んで楽しい時を過ごしました。

12月7日に搬出のお手伝いには行くことができないかもしれません....
水野さんごめんなさい。


I first visited my friend's, Mizuno San exhibition in 'onari cafe' on the first day : 1st of November.(below)

I went there again on the 25th which was to have been the last day.

During her exhibition, some works were added.

Mizuno San is a really hard worker. 

Originally I would help her taking the works out and I would visit on the 25th, although the exhibition was extended to the 7th of December.

I knew about it, but I went to the cafe, had chatting and a pot of herb tea with her, 
I spent a joyful time. 

Maybe I could not come to help taking the works out on the 7th of December...

I am sorry, Mizuno San....
新しい作品
コマーシャルナイズされていないかわいさがここにあります。

 New Works
There is no commercial sweetness.
初日は興奮していたのと、お客さんがたくさん居て写真がよく撮れませんでした。
本日は一組で水野さんの個展目当ての方々でしたので、
多少撮影に集中できたので、ここに載せます。
On the first day, I was too excited and there were many customers,
so I could not take  enough photographs.
Today, only one pair was there and their purpose was her exhibition,
then I could concentrate a little more than before.
I show you photographs.
残念なのは私が一番好きな作品の前にお客さんがいらしたので、
アップで撮れなかったこと...。

Just one thing, unfortunately the customers were in front of my favourite work,
so I could not take a close-up of it.
この絵は、希望を発見する場面
This scene is finding hope.

0 件のコメント:

コメントを投稿