2013年1月2日水曜日

❸江ノ島へ / Go to Enoshima Island


1)カフェで / At Cafe

A. 江の電のコレクション / Enoden Collection 

江ノ島界隈はあまりカフェがありません。

ようやくひとやすみしたカフェに江の電のおもちゃのコレクションがありました。

許可を得て撮影しました。


Enoden Collection 


Around Enoshima Island there are not so many cafes. 

Finally we had rest time in a cafe which has an Enoden Collection .

I have permission  to take photographs.
 
 



B. ビートルズコレクション 
     Beatles Collection 

このお店はビートルズのカップのコレクションもあるのでした。

私達は、このカップにカフェオレをいれていただきました。


Beatles Collection 

This cafe has a Beatles Collection, too : photographs below.

We had cafe au lait  in these cups. 
写真がぼけていてすみません。
Photographs are not good, sorry!

Rはおしるこも!R had Oshiruko ; red beans soup, too!



2)  江の電 / Enoden

A. 江ノ島駅 / Enoshima Station 
Enoden Diorama 
Akio Ishi made and donated it.



B. 江の電から/ From Enoden 
江の電の夕焼け
Enoden Sunset 

0 件のコメント:

コメントを投稿