2012年10月19日金曜日

10月ゴールデングリーンの野菜 / Golden Green's Vegetables in October

10月ゴールデングリーンの野菜 
Golden Green's Vegetables in October


ゴールデングリーンの野菜では初めて、セロリが届きました。
(写真の左)

通常のセロリにくらべて、香りが強く、セロリの個性がとても感じられました。

私へのお見舞いということで、キャベツとジャガイモを同送していただき、お気遣い、ありがとうございました。

届いたのは10月8日ですが、これを書いてブログに載せる今、殆どの野菜は食べてしまっています。

ごちそうさまでした。

次回の'秋の野菜'も楽しみにしています。


Golden Green's Vegetables in October 

It was the first time I had celery from 'Golden Green'.

The smell of the celery was stronger than normal, so I really felt the celery's individuality. 

They sent me extra cabbage and potatoes for 'Get Well' present, at the same time. 

Thank you for your care about me.

The vegetables arrived on 8th October, and I am writing now and we have almost finished them.

Thank you very much!

I am looking forward to having 'Autumn Vegetables'.

0 件のコメント:

コメントを投稿