2010年6月13日日曜日

英国にいます/coonie in Britain












バラが咲くシーズンの英国にいます。今年はバラのあたり年とRが言っています。
彼は私よりもさきに英国入り(彼にとっては帰国)していました。なのでヒースロー空港にバラの花束を持って出迎えてくれました。いや〜〜、さすが英国人!日本男性は照れてこういうことはなかなかできないでしょう。
花束をもらう私でさえちょっと照れます!(ポッ!)

I am in Britain, it is the fantastic season of roses.
My boyfriend R said that this year is the best year for roses in his memory.
He came to Britain (for him, return) earlier than me, so he came to Hearthrow Airport to meet me with a bouquet .
Well ……it is just like a British or a Westerner! Japanese guys might be shy, so they cannot be like this. Even me ;
I felt embarrassed with the bouquet. (Blush!)

0 件のコメント:

コメントを投稿